2011. március 21., hétfő

1.fejezet - Egy hosszú nap a suliban..

Sziasztok! Itt is van az első fejezet! :)) Mindenkinek köszönöm szépen a kommenteket! És nem is rabolnám tovább az időtöket. Jó olvasást!
xoxo Devonne

Másnap reggel kipihenten ébredtem. Nem tudom, hogy a szüleim mikor értek haza, de az biztos, hogy jó későn volt. Kimásztam az ágyamból és felvettem az aznapi ruháimat. A táskám a szokott helyén volt, pontosan az ajtó mellett, így csak felkaptam és már rohantam is le a lépcsőn. A konyhában, már anyu és apu várt rám. Odamentem és mindkettejük arcára nyomtam egy puszit.
- Látom jól aludtál.-mondta apu mosolyogva.
- Igen.-válaszoltam és elvettem az asztalról egy szép piros almát, majd egy hatalmasat haraptam belőle. Miután lenyeltem, ismét megszólaltam.- Mikor értetek haza?
- Elég későn.-válaszolt anyu, miközben sütötte a gofrikat. Azt hogy későn értek haza, tudtam,;engem az érdekelt, hogy mennyire későn. De nem tettem szóval. Hirtelen megszólalt a csengő, én pedig kíváncsian indultam el az ajtó felé, bár tudtam, hogy ki az. Kinyitottam az ajtót és ráköszöntem.
- Hello Chris! Viszlát Chris!-és becsaptam az ajtót, majd visszaültem a helyemre.
- Noah, nem gondolod, hogy ez nem volt szép tőled?-kérdezte anyu, én meg egyszerűen megráztam a fejem. Apu az ajtóhoz sétált, kinyitotta és beengedte Christ.
- Jó reggelt és neked is szia Noah.-köszönt mindenkinek egy mondatban, én pedig egy elragadó mosolyt küldtem felé. -Ezzel nem hatsz meg.
- Tudom.-nyújtottam ki rá a nyelvem, amit apu nem igazán díjazott.
- Noah Fell...-mondta én pedig a szavába vágtam.
- Bocsánat!-természetesen eszem ágában sem volt bocsánatot kérni, csak már mentem volna és így egyszerűbb. Kidobtam az almacsutkát a kukába, elköszöntem a szüleimtől és Chris-szel együtt elindultam a suliba.
- Mond csak; muszáj neked mindenhová utánam jönni?-kérdeztem, mikor már a kocsijában ültem, mert nekem ugye nincs.
- Igen. Ez a dolgom.-mondta, miközben bekanyarodott az iskola parkolójába.
- Remek; akkor legalább tedd meg azt a szívességet, hogy három méternél nem jössz közelebb!-mondtam, ő pedig elgondolkozott rajta- Kérlek Chris -néztem rá kiskutya szemekkel- szükségem van arra a kicsit magán szférára.
- Rendben, de csak három méter.-mondta mosolyogva- Amúgy simán belementem volna az öt méterbe is. -én pedig haragosan néztem rá, majd elindultam a terem felé. A lépteimet sietősen szedtem, szerettem volna minél messzebb kerülni tőle, de sajnos mindig ott maradt a nyomomban. Nem néztem a lábam elé, így nekimentem valakinek. A kezében tartott könyveit meg kivertem a kezéből. Szép volt Noah! Ezt jól megcsináltad!-dicsértem magamat. Felnéztem és az első, amit megláttam Stefan Salvatore arca volt. Hihetetlenül jól nézett ki; mint mindig. A szemem sarkából láttam Christ. Csak egyszer akadna le rólam! Valahogy olyan bizalmatlanul nézte Stefant; majd megkérdem hogy mi baja vele.
- Sajnálom.-mondta Stefan és felsegített.
- Nem, az én hibám volt. Nem néztem, merre megyek.-válaszoltam, lesütött szemekkel. Segítettem felszedni a könyveit, ő megköszönte és tovább ment órára. Chris azonnal mellém sétált.
- Jól vagy?-szeméből kíváncsiságot, féltést és haragot láttam, mait nem értettem.
- Persze, miért ne lennék?-emeltem fel szemöldököm kérdőn.
- Csak mert.. semmi. Igazad van. Akkor megyünk órára?-mondta. Na jó, ez nagyon fura volt. Mi a francért kell titkolózni a mindenkinek? Miért nem tudja mindenki az igazat mondani? Nem lenne sokkal egyszerűbb?
- Megyünk.-bólintottam és bementem a terembe, majd leültem az egy viszonylag hátul lévő padba. Chris tartotta magát a megállapodásunkhoz, így ő a terem másik végében foglalt helyet. Nem sokkal becsengetés után a Darwing lány sétált be a terembe.
- Elnézést a késés ért.-mondta a lány a tanárnak, majd az bemutatta. Végül, hogy az óra tovább haladjon, Evelynt leültette mellém.
- Szia; Evelyn, ugye? Mit gondolsz Mystic Fallsról?-kérdeztem csakhogy elindítsak valamiféle beszélgetést.
- Helo, Noah... Szar! Milyen lenne?-válaszolt. Felfogtam, hogy most épp a szülővárosomat szidta, de egy cseppet se érdekelt. Valahol igaza van.
- Hát ettől azért jobb.-jegyeztem meg halkan.
- Ne mond!-mondta és tüsszentet egyet.
- Egészség. Örülj, hogy nem esik folyamatosan az eső, legalább süt a nap.-mondtam, az egyetlen jó érvet a város érdekében.
- Meddig gondolkodtál, mire kitaláltál egy kész érvet?-kérdezte.
- Hát nem tartott sokáig.-válaszoltam.
- Gondolom.-mondta. Megpróbáltam témát váltani.
- Hova valósi vagy?-a választ tökéletesen tudtam, de más felé akartam terelni a beszélgetést. Mondjuk, nem jártam nagy sikerrel.
- New York.-mondta.
- Hát ahhoz képes Mystic Falls egy kis porszem..
- Nem mondasz újat. New York a fények és a csodák városa. A szüleim terror hóbortja miatt elhagyhattam. Szuper.-mondta. Sajnáltam Evelynt. Nagyon szerencsétlen helyzetbe került..
- Terror hóbort?-fogalmam sincs, hogy mi lehet az, vagy hogy mire értheti.
- Igen. Tudod... terrorban tartanak. Ha nem csinálom, amit szeretnének, akkor viszlát Ferrari és még a hitel kártyámnak is annyi.-válaszolt. Ferrari? Hitel kártya? Jó mondjuk hitelkártyám nekem is van; de Ferrari? Próbáltam nem mutatni, mennyire sokkolt a tény.
- Értem. Nem mondhatom, hogy szeresd meg ezt a várost, de azért próbáld meg elfogadni.-nem akartam hogy kényszerből szeresse meg ezt a helyet, még én se szeretem, pedig az egész életemet itt töltöttem.
- Felfogom, észben tartom. Elfogadom a tényt, hogy huszonkét éves koromig nem vagyok teljesen felnőtt.-mondta, én pedig bólintottam. Evelyn vágott egy grimaszt, amit nem tudtam hova tenni.
- Mi az?-kérdeztem.
- Nincs jó kedvem. Bocs, ha túlságosan is goromba voltam, nem feléd akartam irányítani csak... nehéz. A barátaim, a szerelmem, az álmaim, a karrierem mind ott maradt.-válaszolta egy kis szünet után.
- Semmi gond és sajnálom.-mondtam neki.
- Én is. Megmutatnád a sulit? Nem ismerek itt senkit sem.
- Persze. -mondtam mosolyogva- Örömmel.- Evelyn pedig végre elmosolyodott. Az óráról kicsengettek; megmutattam Evelynnek az egész iskolát. Közben egy csomó mindenről beszélgettünk. A nap végére egészen összebarátkoztunk. Jaj, igen.. majd elfelejtettem.. Chuck.. akarom mondani Christ, aki egész végig a sarkunkban volt; bár most legalább 15 méteres távolsággal követett, ami nekem kifejezetten megfelelt. A parkolóban épp a Salvatore testvérek és Elena Gilbert -a suli volt "királynője",aki állandóan Stefan nyakában lóg és akit mellesleg ki nem állhatok-, beszélgettek valamiről.. vagy valakiről..

7 megjegyzés:

  1. Szia Devonne! :)
    Hát ismét lenyűgöztél! :D
    Nagyon jól írsz!! xD
    Nekem az elején kicsit Evelyn bunkónak, tűnt,de remélem jóban lesznek Noahval azért végül...
    Szegény Christ megint jól elintézte xD hát szakadtam egy jót :D
    várom a folytatást! ezer puszi!! <3<3

    Bogii

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon jó lett:)
    Várom a kövit
    Puszi:Áfonya

    VálaszTörlés
  3. Hello. :D

    Elena Stefanon lóg?! Szól így kezdődnek a szálak. :D Ez már érdekes. És mi lesz még?! :)
    Várom a következőt. :P

    Puszi: And

    VálaszTörlés
  4. Hát szia szívem. :D
    Annyit hozzáfűznék, hogy látszik én találtam ki Evelyn-t. :D Imádom őt is. Mindenki mondja, hogy talán egy kicsit bunkó volt, de ez nem így van. Ev egyáltalán nem volt bunkó, csak mostanság ki van akadva a dolgok miatt és - amint ő mondta is - nem szándékosan Noah-n vezette le. :D Imádtam szívem. :D Este azt mondtam felkereslek, de aztán lusta voltam. :D
    Délután remélhetőleg beszélünk, én is elkezdtem a fejezetet Xx, F.

    VálaszTörlés
  5. Júj! Tök állat volt! Remélem nem késlekedsz sokáig, mert izgatottan várom! :)
    Hola!

    VálaszTörlés
  6. Na jó...
    Nagyon szeretem, hogy 2 szemszögből van, mert mindig érdekel, hogy mit gondol a másik egy beszélgetés közben. Nem arra, hogy mit gondol az, akivel beszél, hogy mit gondolhat a másik, hanem, hogy tényleg mit is gondol.

    Tényleg jó, hogy párhuzamos, csak kicsit nehéz hozzászólni, ha az ember nem akarja néhány jelenetnél ugyanazt megjegyezni.
    Az ajtós jó volt, én a húgommal szoktam ilyet csinálni. x)

    Noah jófejnek tűnik még akkor is, ha bunkózik Chrisel. Akit valami miatt szeretek egyenlőre, de nem tudom még, hogy miért...

    VálaszTörlés
  7. Szija drága!
    Te aztán tudod, hogy borzold az idegeimet. :)) ez a vég... Ahh...
    Egyre jobban tetszik ez a történet. És Noah nagyon szimpatikus... Most megint lenne pár millió kérdésem, de akkor el kéne mesélned az egész történetet... :P
    Inkább kivárom... :)
    Imádatom csajszi és ne hari hogy csak most értem ide... :$
    Szerisziapuszi!!! <3 <3

    VálaszTörlés